a_pixel

Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!


Data publikacji: 2024-02-28


Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. 

Idea podziału na sekcje takie jak mail, telefony, zadania itd została przeniesiona z obecnej wersji systemu, bo dobrze się sprawdza i wszyscy - Wy i my:) - ją lubimy.

To co się zmieniło to układ sekcji oraz oczywiście wygląd. Kontakty przerzuciliśmy pod dane teleadresowe oraz załączniki, a aktywności dotyczące pracy na kliencie wyciągnęliśmy, żeby były bardziej widoczne, bo są bardzo istotne.

 

nowy sugester - karta klienta

Sekcja zadań

Zobaczycie tu listę najnowszych zadań dla klienta, podobnie jak to jest w obecnej wersji. Tak samo jak w “starym” systemie, tu też można kliknąć w tytuł zadania, by przejść do jego podglądu. Jeśli zadanie jest przypisane do konkretnego projektu lub zespołu, to klikając w etykietę z jego nazwą, system przeniesie nas kolejno do widoku projektu lub zespołu. 

Jako nowość obok tytułu wyświetlamy nr zadania.

 

Sekcja zadań na karcie klienta

 

Aktywności

W aktywnościach rejestrujemy każde działanie na kliencie - od jego utworzenie, po edycję, dodawanie plików, zadań itd. Na chwilę obecną każda zmiana jest wyświetlana w aktywnościach jako “aktualizacja klienta”, ale w dalszym etapie aktywności będą bardziej precyzyjne, tak jak jest to teraz w zadaniach.

 

Aktywności na kliencie

 

Historia połączeń

W tej sekcji zobaczycie oczywiście listę połączeń wykonanych od/do klienta. Na ten moment wyświetlamy tu datę rozmowy, jak długo trwała, fragment opisu, avatar użytkownika, który przeprowadził rozmowę oraz status - czy połączenie było odebrane (zielona słuchawka) czy nieodebrane (czerwona).

 

sekcja telefony na karcie klienta

 

Kontakty

Tutaj oczywiście znajdziecie listę kontaktów z ramienia danej firmy. Po kliknięciu w kontakt można przejść do jego podglądu, gdzie zobaczycie pełne dane takie jak numer telefonu, imię i nazwisko osoby, do której należy kontakt, jej adres, stanowisko itd. Z widoku kontaktu możecie też od razu przejść do jego edycji (wielokropek w prawym górnym rogu).

 

kontakty na karcie klienta - nowy sugester

 

Szczegóły

W sekcji Szczegóły umieściliśmy pola dodatkowe do klientów. Jeśli macie dodane pola własne w kliencie, to wyświetlą się one właśnie  w tym miejscu.

 

sekcja szczegóły na karcie klienta

 

A jeśli o polach własnych już mowa, to one także pojawiły się niedawno w nowej wersji, ale póki co za dużo się o nich nie rozpisujemy, bo są naprawdę w formie podstawowej. Na pewno jeszcze je dla Was opiszemy, jak już będą zupełnie gotowe.

A tymczasem zerknijcie jak wygląda obecna karta klienta w Nowym Sugesterze i dajcie znać jak Wam się podoba!

Wypróbuj za darmo
  • Na obrazku jest okładka pdf Sugestera z interesów

    Nowy podręcznik PDF dla userów Sugestera! Sprawdź jak prowadzić sprzedaż w Sugesterze

    Przygotowaliśmy nowy podręcznik w formacie PDF, który krok po kroku pokaże, jak prowadzić proces sprzedaży w Sugesterze. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy chcesz udoskonalić swoje umiejętności, ten przewodnik pomoże Ci wycisnąć maksimum z naszego CRM!
    Pobierz teraz i zacznij optymalizować swoje działania sprzedażowe już dziś!


    2024-08-13

    Sylwia Cerecka

  • Skuteczny Follow up - 13 wskazówek jak robić to dobrze [+3 szablony mailowe]

    Niezależnie jak bardzo potencjalny klient jest zainteresowanym Twoim produktem, to - jak my wszyscy - jest w ciągłym biegu i zapamiętuje tylko część informacji, które do niego docierają.


    2024-07-26

    Sylwia Cerecka

  • customer service

    Jak prowadzić dobry helpdesk?

    Pierwszy krok już za Tobą - ktoś właśnie kupił Twój produkt. To jednak dopiero początek. Aby utrzymać starych klientów i zdobyć nowych musisz zadbać o zadowolenie każdego użytkownika.


    2024-07-19

    Sylwia Cerecka

Sprawdź bezpłatnie pełne możliwości Fakturowni!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez opłat instalacyjnych i długoterminowych zobowiązań.

Sprawdź za darmo
v
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.