a_pixel

Poznajcie nowy widok tabeli zadań


Data publikacji: 2024-01-03


Właśnie pojawiła się nowa wersja tabeli zadań w Nowym Sugesterze. Od teraz możecie w łatwy sposób sortować zadania m.in. po: priorytecie, statusie, osobie przypisanej, dacie stworzenia zadania lub terminie jego realizacji, a także po projekcie czy zespole. Wystarczy kliknąć na nagłówek kolumny, po której chcecie posortować zadania, by dane ułożyły się rosnąco lub malejąco.

Jeśli chcecie na przykład wyświetlić zadania posortowane po statusie, wystarczy kliknąć nagłówek "Status". Wtedy wszystkie zadania z tym samym statusem będą wyświetlone jedne pod drugim. To ułatwia szybkie i skuteczne zarządzanie zadaniami na podstawie ich aktualnego stanu.

A jeśli chcielibyście sprawdzić zadania z terminem realizacji, zaczynając od tych najbliższych, wystarczy kliknąć nagłówek "Data wykonania". Ponowne kliknięcie na nagłówek spowoduje wyświetlenie danych w odwrotnej kolejności.

Każdy użytkownik może mieć własne preferencje co do tego, jak chciałby widzieć swoje zadania, dlatego dodaliśmy tę opcję w Nowym Sugesterze. Sortowanie po różnych kryteriach pozwala dostosować widok tak, by lepiej odpowiadał indywidualnym potrzebom.

Tabela zadań nowy sugester

 

Dajcie nam znać, jak Wam się podoba

Wypróbuj za darmo
  • Na obrazku jest okładka pdf Sugestera z interesów

    Nowy podręcznik PDF dla userów Sugestera! Sprawdź jak prowadzić sprzedaż w Sugesterze

    Przygotowaliśmy nowy podręcznik w formacie PDF, który krok po kroku pokaże, jak prowadzić proces sprzedaży w Sugesterze. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy chcesz udoskonalić swoje umiejętności, ten przewodnik pomoże Ci wycisnąć maksimum z naszego CRM!
    Pobierz teraz i zacznij optymalizować swoje działania sprzedażowe już dziś!


    2024-08-13

    Sylwia Cerecka

  • Skuteczny Follow up - 13 wskazówek jak robić to dobrze [+3 szablony mailowe]

    Niezależnie jak bardzo potencjalny klient jest zainteresowanym Twoim produktem, to - jak my wszyscy - jest w ciągłym biegu i zapamiętuje tylko część informacji, które do niego docierają.


    2024-07-26

    Sylwia Cerecka

  • customer service

    Jak prowadzić dobry helpdesk?

    Pierwszy krok już za Tobą - ktoś właśnie kupił Twój produkt. To jednak dopiero początek. Aby utrzymać starych klientów i zdobyć nowych musisz zadbać o zadowolenie każdego użytkownika.


    2024-07-19

    Sylwia Cerecka

Sprawdź bezpłatnie pełne możliwości Fakturowni!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez opłat instalacyjnych i długoterminowych zobowiązań.

Sprawdź za darmo
v
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.