a_pixel
Poznaj funkcje Feedbacku

Forum sugestii + zakładka sugestii na twoją stronę/aplikację

Prosty sposób na opinie, uwagi i pomoc do twoich produktów / serwisów

Zalóż swoje Forum Sugestii

Wiele polskich firm doceniło zalety bazy wiedzy, dołącz do nich

nazwapl pzu wosp wppl polskapresse lamillou carrefour warszawa listonic tui unizeto lenovo onet jakdojade gratka ceneo home filmaster

Jak działa Forum i zakładka Sugestii

Sugester służy do usprawniania produktów oraz aplikacji internetowych. Ma postać małej zakładki za pomocą której użytkownicy mogą przesyłać informacje do właścicieli strony / aplikacji. Jego prostota i przystępna forma ułatwia komunikację między twórcami a odbiorcami produktu. Dzięki Sugesterowi produkt rozwija się i staje się bardziej przystępny dla użytkowników.

  • Widget/wtyczka na stronę

    Łatwy do wklejenia na każdą stronę, widget pozwalający na prostą komunikację / zgłaszanie sugestii.

  • Forum sugestii

    Strona zbierająca sugestie i integrująca społeczność wokół produktu. Zarządzana przez administratorów.

  • Panel zarządzania

    Moduł zarządzający forum i zakładką posiada mechanizmy notyfikacyjne, analityczne i wiele ułatwień dla adminów.

Co o nas mówią

"Sugester jest intuicyjnym i niedrogim narzędziem do szybkiego zbierania opinii na temat Twoich produktów w internecie. Jestem szczególnie pod wrażeniem zaangażowania zespołu w rozwiązywanie problemów, które przedstawiałem. Generalnie polecam to rozwiązanie w biznesie internetowym."

Borys Musielak
Filmaster.pl

"Sugester od samego początku towarzyszy Listonic’owi. Obok Sugestera, opinie zbieramy także na naszym forum. Odwiedzając jedno i drugie każdy może się przekonać,z czego ludzie korzystają chętniej. Sugester, jest widoczny, ale nie zaburza widoku strony, jest pod ręką kiedy użytkownik go potrzebuje, czyli dokładnie tak jak powinno być."

Kamil Janiszewski
Listonic.pl

Co zyskam korzystając z Sugestera

  • Skraca czas oczekiwania na odpowiedź

    Ułatwia szybkie znalezienie odpowiedzi na zadane pytanie. W miarę wpisywania pytania - system wyświetla podobne dodane wcześniej przez innych użytkowników pytania i wyświetla odpowiedzi.

  • Przyśpiesza czas reakcji supportu

    Jeżeli użytkownik zdecyduje się zadać pytanie korzystając z formularza sugestii, to informację o tym natychmiast otrzymają osoby odpowiedzialne za obsługę klientów.

  • Zmniejsza ilość zapytań od klientów

    Wartościowa treść z odpowiedzią na pytanie nie jest tworzona jednorazowo i wysyłana tylko do jednego użytkownika, ale staje się publicznie dostępna ograniczając ilość podobnych zapytań w przyszłości.

  • Generuje darmowe SEO dla porównywarek

    Odpowiedzi wpisane na Forum Sugestii tworzą wartościową treść dla wyszukiwarek internetowych sprawiając, że twój produkt wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania.

  • Odciąża dział obsługi klienta

    Również członkowie społeczności mogą być powiadamiani o nowym pytaniu na forum sugestii i udzielić na nie odpowiedzi. Aktywnych użytkowników możesz w różny sposób nagradzać.

  • Ułatwia uzyskanie pomocy/zgłoszenia błędu

    Zakładka sugestii/pomocy jest zawsze widoczna na stronie i łatwa w użyciu dla użytkowników.

Przetestuj system za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.

Tekst raz dwa trzy :)

Zarejestruj się →
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.