a_pixel
Wszystkie funkcje helpdesku

Helpdesk

Czytaj dalej →

  • Obsługa firmowych maili

    Chcesz mieć kontrolę nad firmową korespondencją? Dodaj skrzynki w różnych domenach i obsługuj pocztę w Sugesterze. Masz do dyspozycji filtry, foldery, automatyzacje, szablony, czyli wszystko co jest Ci potrzebne, by zapanować nad komunikacją z klientem.

  • Przydzielanie i przepływ zadań

    Twórz zadania, grupuj je w projekty, a mniejsze dziel na pod-zadania. Dzięki komentarzom i pytaniom wewnątrz zadań, prowadzisz w zespole komunikację na temat rozwiązań, a notyfikacje i obserwowanie zadań pozwolą Ci być na bieżąco ze wszystkimi pracami, które są dla Ciebie ważne.

  • Workinfo i monitoring pracy

    Ile czasu zajmuje dane zadanie? Jak rozliczyć projekt? Z pomocą Sugestera łatwo policzysz, jak długo trwało wykonanie zleconych czynności. Uzyskane informacje przekształcisz w czytelne Workinfo, które ułatwi Ci rozliczenie zarówno z klientem, jak i pracownikiem.

  • Śledzenie aktywności

    Z Sugesterem możesz śledzić działania i interakcje dotyczące obsługi klienta w Twojej firmie. Chcesz zobaczyć kiedy zmienił się status zadania, kto zmienił przypisaną osobę lub kto pierwszy odczytał mail od klienta? Sprawdź aktywności!

  • Rejestr i analiza czasu pracy

    Czym zajmuje się obecnie Twój zespół? Kto i ile czasu poświęcił na wykonanie danego zadania? Ile w przeszłości zajął podobny projekt i jak teraz wrato rozłożyć siły? Dzięki rejestracji czasu pracy łatwo zidentyfikujesz problematyczne procesy i ocenisz produktywność pracowników.

  • Szablony e-maili

    Stwórz gotowe odpowiedzi, które uspójnią i usprawnią Twoją komunikację z klientem. Używając prostego edytora, zaprojektujesz dowolny szablon w HTML, a zastosowane zmienne pozwolą na personalizację korespondencji na przykład poprzez dodanie imienia na początku maila.

  • Zarządzanie mailami za pomocą folderów

    Korzystając z poczty w Sugesterze, wiadomości przychodzące możesz segregować w osobnych folderach. Dzięki temu łatwo uporządkujesz maile firmowe i te od klientów oraz szybciej znajdziesz potrzebną Ci korespondencję. Foldery możesz tworzyć dla określonego typu wiadomości, projektu czy wybranego klienta.

  • Grupowanie zgłoszeń - priorytety / tagi / projekty / statusy

    Jeśli odpowiednio ułożysz priorytety zgłoszeń, które masz obsłużyć lub oznaczysz je tagami, łatwiej będzie Ci dotrzymać terminu i wykonać wszystko na czas. Zebranie zgłoszeń w jednym projekcie pomoże Ci uporządkować pracę, a oznaczanie ich odpowiednim statusem wskaże, na jakim etapie realizacji jesteś z każdym z nich.

  • Filtry/makra

    Chcesz, by więcej funkcji w Sugesterze działało automatycznie, bez Twojej ingerencji? Ustaw odpowiednie filtry i makra, a większość prac system wykona za Ciebie.

  • VOIP

    Nie każdy lubi pisać. Część klientów woli zgłaszać problemy przez telefon. Korzystając z modułu VOIP w Sugesterze, dajesz swoim klientom wybór, w jaki sposób chcą się z Tobą kontaktować. A dzięki integracji z modułem CRM każde połączenie, wraz z opisem i czasem, jest widoczne na karcie klienta.

  • Baza wiedzy

    Stwórz firmową bazę wiedzy i daj swoim klientom dostęp do pomocy 24 h 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca. Lista najczęściej zadawanych pytań, instrukcje obsługi, poradniki dla początkujących, wzory dokumentów, procedury reklamacyjne - zapisz wszystko w formie artykułu i opublikuj w firmowej bazie wiedzy. A jeśi potrzebujesz - stwórz kolejną, pracowniczą, tylko do użytku wewnątrz firmy.

  • Integracja z modułem CRM

    Dzięki integracji helpdesku z modułem CRM masz dostęp do pełnej historii interakcji z klientem. Analiza danych na karcie klienta pozwoli Ci lepiej zrozumieć jego potrzeby i prowadzić skuteczniejszą sprzedaż. A czas jaki zaoszczędzisz na obsłudze zgłoszeń, wykorzystaj na spersonalizowane działania marketingowe.

Skróć czas obsługi zgłoszeń o 50%

Przetestuj moduł helpdesku za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni

Chcę przetestować
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.