-
Chcesz mieć kontrolę nad firmową korespondencją? Dodaj skrzynki w różnych domenach i obsługuj pocztę w Sugesterze. Masz do dyspozycji filtry, foldery, automatyzacje, szablony, czyli wszystko co jest Ci potrzebne, by zapanować nad komunikacją z klientem.
-
Twórz zadania, grupuj je w projekty, a mniejsze dziel na pod-zadania. Dzięki komentarzom i pytaniom wewnątrz zadań, prowadzisz w zespole komunikację na temat rozwiązań, a notyfikacje i obserwowanie zadań pozwolą Ci być na bieżąco ze wszystkimi pracami, które są dla Ciebie ważne.
-
Ile czasu zajmuje dane zadanie? Jak rozliczyć projekt? Z pomocą Sugestera łatwo policzysz, jak długo trwało wykonanie zleconych czynności. Uzyskane informacje przekształcisz w czytelne Workinfo, które ułatwi Ci rozliczenie zarówno z klientem, jak i pracownikiem.
-
Z Sugesterem możesz śledzić działania i interakcje dotyczące obsługi klienta w Twojej firmie. Chcesz zobaczyć kiedy zmienił się status zadania, kto zmienił przypisaną osobę lub kto pierwszy odczytał mail od klienta? Sprawdź aktywności!
-
Czym zajmuje się obecnie Twój zespół? Kto i ile czasu poświęcił na wykonanie danego zadania? Ile w przeszłości zajął podobny projekt i jak teraz wrato rozłożyć siły? Dzięki rejestracji czasu pracy łatwo zidentyfikujesz problematyczne procesy i ocenisz produktywność pracowników.
-
Stwórz gotowe odpowiedzi, które uspójnią i usprawnią Twoją komunikację z klientem. Używając prostego edytora, zaprojektujesz dowolny szablon w HTML, a zastosowane zmienne pozwolą na personalizację korespondencji na przykład poprzez dodanie imienia na początku maila.
-
Korzystając z poczty w Sugesterze, wiadomości przychodzące możesz segregować w osobnych folderach. Dzięki temu łatwo uporządkujesz maile firmowe i te od klientów oraz szybciej znajdziesz potrzebną Ci korespondencję. Foldery możesz tworzyć dla określonego typu wiadomości, projektu czy wybranego klienta.
-
Jeśli odpowiednio ułożysz priorytety zgłoszeń, które masz obsłużyć lub oznaczysz je tagami, łatwiej będzie Ci dotrzymać terminu i wykonać wszystko na czas. Zebranie zgłoszeń w jednym projekcie pomoże Ci uporządkować pracę, a oznaczanie ich odpowiednim statusem wskaże, na jakim etapie realizacji jesteś z każdym z nich.
-
Chcesz, by więcej funkcji w Sugesterze działało automatycznie, bez Twojej ingerencji? Ustaw odpowiednie filtry i makra, a większość prac system wykona za Ciebie.
-
Nie każdy lubi pisać. Część klientów woli zgłaszać problemy przez telefon. Korzystając z modułu VOIP w Sugesterze, dajesz swoim klientom wybór, w jaki sposób chcą się z Tobą kontaktować. A dzięki integracji z modułem CRM każde połączenie, wraz z opisem i czasem, jest widoczne na karcie klienta.
-
Stwórz firmową bazę wiedzy i daj swoim klientom dostęp do pomocy 24 h 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca. Lista najczęściej zadawanych pytań, instrukcje obsługi, poradniki dla początkujących, wzory dokumentów, procedury reklamacyjne - zapisz wszystko w formie artykułu i opublikuj w firmowej bazie wiedzy. A jeśi potrzebujesz - stwórz kolejną, pracowniczą, tylko do użytku wewnątrz firmy.
-
Dzięki integracji helpdesku z modułem CRM masz dostęp do pełnej historii interakcji z klientem. Analiza danych na karcie klienta pozwoli Ci lepiej zrozumieć jego potrzeby i prowadzić skuteczniejszą sprzedaż. A czas jaki zaoszczędzisz na obsłudze zgłoszeń, wykorzystaj na spersonalizowane działania marketingowe.
Skróć czas obsługi zgłoszeń o 50%
Przetestuj moduł helpdesku za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni
Chcę przetestować