a_pixel
Poznaj funkcje Sugester VoIP

Sugester VoIP - CRM zintegrowany z telefonem

Obsługa telefonii VoIP w Sugesterze to wygoda pracy większa niż kiedykolwiek.

Załóż konto za darmo

Czym jest moduł VOIP w Sugesterze?

VOIP to moduł do wyświetlania i obsługi rozmów telefonicznych w Sugesterze. W systemie widoczna jest liczba i długość połączeń, numer telefonu, nazwa klienta, notatka do rozmowy oraz data. Przejrzysta karta rozmów ułatwi obsługę połączeń, prosta wyszukiwarka usprawni znalezienie dowolnego kontaktu, a dzięki automatycznym powiadomieniom o nieodebranym połączeniu szybko oddzwonisz do klienta, nie tracąc szansy na współpracę

Poznaj zalety telefonii internetowej VoIP w Sugesterze

  • Łatwa instalacja

    Nie musisz zmieniać numerów telefonów ani tworzyć nowych - Sugester pozwala odbierać rozmowy z istniejących linii. Bez zakupu dodatkowego sprzętu i zbędnych kosztów. Od tej pory wszystkie rozmowy odbierzesz w przeglądarce.

  • Integracja z CRM

    Sugester łączy wysyłkę maili, bazę klientów i telefonię w jednej aplikacji - nie musisz już rozpraszać uwagi na wiele programów i urządzeń. Sugester zapisuje kiedy i jak długo rozmawiałeś z danym klientem oraz pozwala tworzyć notatki z rozmów, widoczne w historii kontaktu w CRM.

  • Widget callback

    Pozwól klientom na łatwy kontakt z Tobą dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Dzięki widgetowi callback umieszczonemu na stronie nie tracisz żadnego kontaktu, a potencjalny klient zainteresowany Twoją ofertą sam zdecyduje, kiedy chciałby, żebyś do niego oddzwonił.

Wypróbuj wszystkie funkcje Sugester VOIP za darmo przez 30 dni!

Podnieś poziom obsługi w firmie i zwiększ sprzedaż.

Generuj większy ruch na stronie i zdobywaj nowych klientów.

App screenshot

Sugester VOIP - efektywny, oszczędny, mobilny

Obsługa połączeń na najwyższym poziomie
Warto dokładnie wiedzieć z kim, kiedy i o czym rozmawiałeś. Sugester nie tylko zapisuje informacje o czasie i długości rozmów, ale też pozwala Ci dodać do nich notatki i podsumowania. Odbierając telefon, możesz skorzystać z karty klienta, która zawiera wszystkie ważne informacje o danym kontrahencie - od imienia i nazwiska, po datę ostatniego zakupu. Wyczerpujące informacje pomogą Ci prowadzić profesjonalne i efektywne rozmowy.
Optymalizacja kosztów w firmie
Dzięki telefonii internetowej VOIP wydatki na rachunki telefoniczne w Twojej firmie znacznie się zmniejszą. W usłudze VOIP płacisz za wykonane połączenia zdecydowanie mniej niż u znanych operatorów sieci stacjonarnej. NIe musisz też kupować dodatkowego sprzętu, by korzystać z VOIP, wystarczy dostęp do internetu i laptop lub smartfon.
Elastyczność i mobilność
Biznesowe spotkania, wyjazdy...jesteś często poza biurem? Nie musisz się obawiać, że umknie Ci ważny telefon, na który czekasz. Dzięki telefonii VOIP możesz korzystać z połączeń w dowolnym miejscu. Nie jesteś pewny czy to rozwiązanie dla Ciebie? Telefonia VOIP ma szerokie zastosowanie, dlatego korzystają z niej zarówno wielkie korporacje z rozbudowanym call center, jak i lokalni przedsiębiorcy. Zapewnij sobie profesjonalny kontakt z klientem.

Co zyskam wystawiając faktury międzynarodowe w Fakturowni?

  • Integracja z CRM

    Integracja modułu VOIP z bazą klientów w Sugesterze

    Identyfikacja numeru dzwoniącego
    Dodawanie notatek i zadań podczas rozmowy
    Historia kontaktu w jednym miejscu
    Widok historii zakupowej klienta

  • Widget callback na stronę

    Funkcja darmowego oddzwaniania do klienta w 30 sekund

    Łatwe dodanie widgetu do strony
    Połączenia widoczne w zakładce VOIP
    Oddzwanianie w 30 sekund lub w wybranym dniu

  • Wyszukiwanie połączeń

    Łatwy sposób na monitorowanie ruchu na linii

    Szybkie wyszukiwanie klienta lub numeru telefonu
    Sprawdzanie liczby połączeń w danym dniu
    Sortowanie połączeń
    Monitorowanie tematów rozmów

  • Dodawanie zadań z poziomu VoIP

    Szybkie tworzenie zadań już podczas rozmowy z klientem

    Dodawanie zadania za pomocą jednego kliknięcia
    Automatyczne przypisanie zadania do klienta, z którym prowadzisz rozmowę
    Zadanie widoczne na karcie klienta

  • Tagowanie rozmów

    Kontrola często powtarzających się tematów rozmów

    Dodawanie wielu tagów do rozmowy
    Wyszukiwanie rozmów po tagach
    Sortowanie rozmów po tagach

  • Dodawanie klienta

    Szybkie tworzenie nowego klienta podczas rozmowy

    Tworzenie klienta z numeru telefonu za pomocą jednego kliknięcia
    Łatwa identyfikacja klienta przy kolejnym kontakcie
    Dodawanie nowego kontaktu do profilu klienta

Najczęściej zadawane pytania





Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.