-
Masz wrażenie, że klienci zadają Ci wciąż te same pytania? Zbierz je w formie listy i umieść w zakładce FAQ w Twojej bazie wiedzy. W ten sposób Twoi klienci będą mieli wszystkie ważne dane na wyciągnięcie ręki, a Ty w tym czasie zajmiesz się innymi rzeczami, które od dawna na Ciebie czekają.
-
Klienci szukują informacji w sieci, niezależnie czy są święta, czy piątkowe popołudnie. Dając im dostęp do wiedzy na temat Twoich produktów i usług, z dowolnego miejsca na ziemi, w dowolnym czasie, budujesz zaufanie do swojej marki i zwiększasz zasięg na potencjalną sprzedaż.
-
Podziel treści w swojej bazie wiedzy na tematyczne grupy. W ten sposób nie tylko uporządkujesz wiedzę na temat Twoich produktów i usług, ale też ułatwisz nawigację po bazie wiedzy. Jeśli klient jest w stanie sam szybko znaleźć rozwiązanie swoich problemów, nie będzie się do Ciebie zgłaszał z błahymi sprawami.
-
Wykorzystaj tagowanie, by Twoi klienci jeszcze szybciej wyszukiwali potrzebne im treści w Twojej bazie wiedzy. Dodając tagi do artykułów, Twój klient może podążać za swoimi ulubionymi tematami, nawet jeśli są w różnych kategoriach. A dodawanie tagu "html title" i "html description" pozwoli Ci dodać własny tytuł i opis strony, wyświetlany w wyszukiwarkach np. Google.
-
Zbuduj swoją treść w oparciu o prosty edytor, bez znajomości kodowania. Dzięki dostępności dwóch typów edytora - markdown i wysiwyg - masz dużą elastyczność w tworzeniu i dopasowywaniu tekstów oraz dodawaniu grafik. W dowolnym momencie, podczas tworzenia wpisu, możesz też sprawdzić jak artykuł będzie się prezentował po publikacji.
-
W Twojej bazie wiedzy jest kilka artykułów o podobnej tematyce? Połącz je w artykuły powiązane i stwórz listę wpisów, które warto przeczytać. W ten sposób nie tylko wyczerpujesz temat, ale i edukujesz swoich klientów. Jest też duża szansa, że zmniejszysz w ten sposób liczbę zapytań w Twoim dziale obsługi klienta.
-
Nie każdy akapit artykułu może być tak samo interesujący dla wszystkich. Rozdziel treść nagłówkami i stwórz sekcje, które automatycznie przeniosą użytkwonika do tej części tekstu, jaka go najbardziej interesuje.
-
Chces zmienić domyślny wygląd Twojej bazy widzy? To nic trudnego. Wystarczy, że skorzystasz z gotowego szablonu, który jest dostępny w ustawieniach bazy wiedzy. Ciesz się nowym widokiem z 4 gotowymi szablonami.
-
Nie wiesz, które artykuły klienci czytają najchętniej? Sprawdź liczbę odwiedzin posta, wyciągnij wnioski i zaplanuj kolejne wpisy. A jeśli udostępnisz możliwość dodawania komentarzy pod artykułami, zapewnisz sobie feedback na temat swoich usług i produktów z najlepszego źródła - wprost od Twoich klientów.
-
Stwórz wewnętrzną bazę wiedzy z dostępem tylko dla swoich pracowników i buduj kompendium wiedzy o procedurach i zasadach panujących w Twojej firmie dla obecnych i przyszłych zatrudnionych. Materiały szkoleniowe, onboarding, instrukcje, opisy procesów, zmiany procedur - wszystko to i więcej możesz umieścić w swojej wewnętrznej bazie wiedzy.
-
Potrzebujesz nawigować użytkowników po swojej aplikacji lub stronie? Użyj do tego naszych helplinków. Dymki pomocy dodasz wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz, a treść będziesz mógł sam wpisać oraz edytować w dowolnym momencie.
Mniej powtarzających się zapytań i więcej potencjalnych klientów
Przetestuj moduł bazy wiedzy za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni
Chcę przetestować →