a_pixel
Opinie klientów i case studies

Zaufały nam setki polskich przedsiębiorców

Odkryj dlaczego polscy przedsiębiorcy wybierają Sugestera

Button
Transistor Reform Tuple SavvyCal Statamic

Co mówią o nas klienci

    • SavvyCal

      Korzystamy z Sugestera od 2016 i będziemy kontynuować współpracę w najbliższych latach. Świetny zespół i naprawdę dobry kontakt w zakresie wsparcia technicznego zachęca do dalszej współpracy. Korzystamy z modułów zgłoszeń, zadań, CRM, projektów, raportów oraz bazy wiedzy. Korzystanie z Sugester'a wzniosło poziom obsługi klienta na wyższy poziom. System spełnia nasze oczekiwania a zgłoszone pomysły dostosowania zostały zrealizowane profesjonalnie i szybko. Polecam

      Adam Kozłowski
    • SavvyCal

      Sugester to praktyczne narzędzie w Dziale Rezerwacji i w Dziale Obsługi Klienta. Dzięki temu, że poczta wiąże wątki, z łatwością można powrócić do całej korespondencji od momentu zainstalowania systemu. Zespół Sugestera bardzo szybko odpowiada na pytania zadane przez użytkowników. Dodatkowym atutem jest możliwość utworzenia spersonalizowanego formularza, który można linkiem wysłać do współpracowników i do klientów.

      Dział obsługi Europcar
    • SavvyCal

      Sugester pomaga w zarządzaniu projektami w mojej agencji marketingowej. Czytelnie zbiera wszystkie zadania w projekty oraz przypisuje je do poszczególnych klientów. To rozbudowane narzędzie posiada wiele modułów, które usprawniają pracę zarówno działu obsługi klienta jak i sprzedaży. Na Sugestera trafiliśmy szukając CRM i spodziewaliśmy się, że to będzie jedyna funkcjonalność, z której skorzystamy, jednak z biegiem czasu zaczęliśmy włączać coraz więcej modułów. Dzięki Sugesterowi usprawnione zostały rozliczenia godzinowe z pracownikami i klientami. Czytelna rejestracja czasu pracy nad danym zadaniem, projektem czy klientem pomaga również w prosty sposób znaleźć najbardziej oraz najmniej opłacalne projekty.

      Robert Semrau
    • SavvyCal

      Jako firma cateringowa korzystamy z Sugestera od blisko 8 lat. Dzięki CRM w Sugesterze możemy łatwo zarządzać naszymi klientami, a w interesach zapisywać szczegóły dotyczące każdej imprezy, co znacznie ułatwia organizację. Kalendarz interesów pozwala nam na bieżąco śledzić wszystkie zaplanowane wydarzenia, a integracja z Fakturownią sprawia, że fakturowanie jest szybkie i bezproblemowe. Sugester pomógł nam zwiększyć efektywność i zadowolenie naszych klientów. Polecamy to narzędzie każdemu, kto prowadzi biznes cateringowy.

      Damian Wiatrak
    • SavvyCal

      Pracując w branży ekologicznych materiałów do pakowania, zależy nam na efektywności i dobrej organizacji. Sugester okazał się być bardzo dobrym narzędziem dla naszego zespołu. Dzięki funkcjom CRM możemy łatwo zarządzać kontaktami z klientami i śledzić historię naszych interakcji. Moduł zadań pozwala nam efektywnie rozdzielać pracę i monitorować postęp w realizacji różnych działań, co znacząco poprawia naszą produktywność. Obsługa maili z poziomu Sugestera umożliwia nam szybkie i sprawne komunikowanie się z klientami oraz partnerami. Sugester naprawdę ułatwił nam codzienną pracę i zarządzanie naszym biznesem.

      Paweł Jackiewicz
    • SavvyCal

      Jako firma produkcyjna, potrzebowaliśmy narzędzia, które pozwoli nam sprawnie zarządzać naszymi projektami, zadaniami oraz kontaktami z klientami. Sugester okazał się być idealnym rozwiązaniem. Dzięki funkcjom CRM możemy łatwo utrzymywać relacje z klientami i mieć pełny wgląd w historię naszych interakcji. Zarządzanie projektami jest teraz prostsze i bardziej przejrzyste, a integracja z mailami pozwala nam na bieżąco komunikować się z naszymi klientami i partnerami. Sugester w znacznym stopniu usprawnił naszą codzienną pracę i pomógł w realizacji naszych celów biznesowych.

      Dział projektowy
    • SavvyCal

      Sugester ma bardzo duże możliwości. Jest nieoceniony zarówno w prowadzeniu procesu sprzedaży, jak i szeroko pojętej obsłudze klienta nie tylko tak na codzień, ale też w perspektywie rozwoju firmy i planów na przyszłość. Dzięki Sugesterowi mogliśmy wymyślić proces i wdrożyć go w firmie, co sprawia, że dostosowanie się do nowych wytycznych czy wdrażanie nowych pracowników nie wymaga od nas ani zbyt dużo czasu, ani wysiłku.

      Czytaj więcej
      SavvyCal
      Anna Stefaniak
    • SavvyCal

      Od samego początku istnienia firmy wiedzieliśmy, że chcemy mieć wszystko uporządkowane. Zainteresowaliśmy się kilkoma rozwiązaniami na rynku, ale naszą uwagę przykuła prostota Sugestera i to że miał wszystkie funkcje, których potrzebujemy - maile, bazy klientów, e-mailing. Ten system od początku był dla nas bardzo intuicyjny. Nie miałem wcześniej doświadczenia z podobnymi narzędziami, dlatego było dla mnie ważne, żebym nie musiał wypełniać żadnych tabelek i żebym od razu wiedział, gdzie co jest.

      Czytaj więcej
      Dawid Warszawski
    • SavvyCal

      Płynna komunikacja oraz szybkość przepływu informacji stanowią fundamenty sukcesu naszej firmy. Dzięki Sugesterowi mogliśmy znacząco przyśpieszyć powyższe procesy, a tym samym jeszcze lepiej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. Prostota oraz intuicyjność rozwiązań sprawiły, że CRM został płynnie wdrożony w nasze struktury i stał się niezastąpionym narzędziem w codziennej pracy.

      Czytaj więcej
      SavvyCal
      Magdalena Cerecka
    • SavvyCal

      Sugester pozwolił nam zintegrować wszystkie informacje o klientach, zarządzać zleceniami i zadaniami, a także monitorować komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Wdrożenie Sugestera przyniosło nam wiele korzyści. Nasz zespół stał się bardziej zorganizowany, a komunikacja z klientami stała się bardziej efektywna i spersonalizowana. Dzięki temu możemy szybciej reagować na potrzeby klientów i oferować im kompleksową obsługę na najwyższym poziomie.

      Katarzyna Jachowska
    • SavvyCal

      Obsługa poczty w Sugesterze znacznie ułatwia nam organizację i priorytetyzację komunikacji. Dzięki statusom maili, automatycznym filtrom i folderom, zgłoszenia od klientów są szybciej realizowane, co przekłada się na zadowolenie zarówno klientów, jak i naszego zespołu. Sugester pozwala nam również na efektywne zarządzanie działami w firmie, co poprawia naszą wewnętrzną organizację. Wysyłanie mailingów zwiększyło nasz zasięg i skuteczność działań marketingowych. Polecam

      Artur Kulikowski
    • SavvyCal

      Bez Sugestera nie byłoby obsługi klienta w Fakturowni. Nie wyobrażam sobie osobno pracować na gmailu, osobno na telefonie, gdzieś indziej mieć czat. Przy tej liczbie zgłoszeń jaką obecnie mamy. Narzędzie jest kompleksowe i mam tu wszystko, czego potrzebuję.

      SavvyCal
      Piotr Wajszczuk
    • SavvyCal

      Sugester to jednoczesnie prosty w obsłudze i bogaty system, który można wykorzystać nie tylko do zarządzania kontaktami i relacjami z klientami. Dla organizacji pracujacych projektowo to doskonałe narzędzie do przydzielania, grupowania i kontrolowania wykonania poszczególnych zadań oraz poziomu realizacji różnych projektów. Zachęca do systematycznego planowania. Ułatwia nie tylko komunikację zewnętrzną, ale i wewnętrzną. Bogactwo funkcji oraz możliwość dokonania wyboru używanych modułów sprawia, że można go dostosować w znacznym stopniu do własnych potrzeb, bez konieczności zamawiania dedykowanego rozwiązania. Zaletą jest łatwość wdrożenia. podstawowe funcje można wdrożyc niejako od ręki, bez długotrwałych procesów. System umożliwia również m.in. rejestrację czasu pracy pracowników z podziałem na pracę w różnych projektach, zamieniania maili na zadania do wykonania, szacowanie czasu pracy niezbędnego do wykonania danego zadania/projektu. Szukając systemu, który usprawni nam organizację pracy i komunikację zapoznałam się z wieloma, często droższymi rozwiązaniami. Jestem przekonana, że na potrzeby szybko rozwijającej się organizacji pozarządowej nie ma na rynku lepszego rozwiązania.

      Anna Kobiela-Kanaan
    • SavvyCal

      Sugester jest obecny w Księgowniku od 2016 roku, czyli tak naprawdę od początku istnienia firmy. Zapotrzebowanie na nowe funkcje zmieniało się w Księgowniku wraz z rozwojem firmy. Początkowo Księgownik skupiał się na obsłudze poczty w Sugesterze i budowaniu bazy klientów. Kiedy zespół zaczął się rozrastać, a pracy i klientów przybywać Ewelina postanowiła wykorzystać dodatkowe możliwości systemu takie jak VOIP, czat i formularze na stronę. W pracy z Sugesterem najbardziej ceni sobie automatyczne mailingi i to, że wszystkie dane potrzebne jej do obsługi klienta ma w jednym miejscu.

      Czytaj więcej
      SavvyCal
      Ewelina Świętowicz
    • SavvyCal

      Od kiedy zaczęliśmy używać Sugestera, zarządzanie naszymi klientami, sprawami i korespondencją stało się znacznie prostsze i efektywniejsze. Zaawansowane funkcje zarządzania klientami pozwalają nam śledzić wszystkie interakcje w jednym miejscu, co znacząco poprawiło naszą komunikację i relacje z klientami. Integracja z Fakturownią to duże ułatwienie dla naszego zespołu. Polecam to narzędzie każdemu, kto poszukuje kompleksowego rozwiązania do zarządzania firmą. Uważam, że Sugester jest bardzo intuicyjny, a zespół wsparcia wykazuje dużą elastyczność we wdrażaniu nowych rozwiązań i zawsze służy pomocą. System zoptymalizował naszą pracę do tego stopnia, że teraz nie wyobrażamy sobie funkcjonowania bez niego. Po kilku latach współpracy nadal uważamy, że jest to najbardziej korzystne rozwiązanie zarówno pod względem cenowym, jak i funkcjonalnym. Możliwość integracji z Fakturownią jest dużym atutem, a udostępniane API sprawia, że łatwo go łączyć z innymi aplikacjami.

      SavvyCal
      Jarosław Mika

Lorem Ipsum is simply dummy

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.