a_pixel



Karta klienta »

Najważniejsze informacje o kliencie pod ręką

Historia kontaktów »

Rejestr wcześniejszych interakcji z klientem

Historia finansowa »

Ile wydał u ciebie dany klient

Cykliczne przypomnienia »

Dbaj o regularny kontakt z klientami

Segregowanie klientów »

Segreguj klientów na grupy, kategorie i nie tylko

Raportowanie »

Generuj wykresy lejkowe i śledź postęp interesów

Zintegrowana komunikacja »

Mailuj i czatuj bezpośrednio z Sugestera

Automatyczne przydzielanie zgłoszeń »

Problemy klientów zawsze rozwiązane na czas

Statystyki komunikacji »

Częstotliwość i czas trwania interakcji z klientami

Zarządzanie dokumentami »

Przechowuj i udostępniaj dokumenty online

Widget na stronę »

Łatwo i szybko dodaj live chat do swojej strony

Pogdląd strony na żywo »

Obserwuj każdy ruch odwiedzających na Twojej stronie

Powiadomienia o wiadomościach »

Otrzymuj powiadomienia o wiadomościach w przeglądarce i na urządzeniach mobilnych

Pełna personalizacja »

Dostosuj wygląd i działanie live chatu do swoich wymagań

Wiadomości offline »

Odwiedzający mogą zostawić ci wiadomości nawet kiedy jesteś offline

Przeszukiwalne archiwum »

Wszystkie rozmowy na czacie są zapisywane na Twoim koncie

Podgląd informacji o rozmówcy »

Live chat automatycznie wyświetla informacje o Twoim rozmówcy

Trwałe sesje »

Dzięki użyciu ciasteczek zawsze masz dostęp do wcześniejszych rozmów z daną osobą

Wspólny inbox »

Maile, czaty, zadania i nie tylko - w jednym miejscu

Śledzenie aktywności »

Kontroluj co dzieje się w twojej firmie

Rejestrowanie i analiza czasu pracy »

Sprawdź ile czasu pochłaniają poszczególne zadania

Szablony e-mail »

Twórz szablony odpowiedzi na często zadawane pytania

Ocena odpowiedzi »

Sprawdzaj, czy klienci są zadowoleni z twoich odpowiedzi na pytania





Prosty timesheet »

Wygodny sposób na rozliczanie czasu pracy

Mierzenie czasu »

Licznik czasu zawsze pod ręką

Priorytety zadań »

Zadania wreszcie w dobrej kolejności

Przydzielanie zadań »

Wszyscy wiedzą co do nich należy

Uprawnienia członków zespołu »

Pracując w grupie daj odpowiednie uprawnienia jej członkom

Odkładanie zadań »

Każde zadanie w swoim czasie

Projekty »

Zarządzaj nawet skomplikowanymi projektami i śledź ich postępy

Kategorie zadań »

Czytelne sortowanie rzeczy do zrobienia

Rozszerzenia i integracje »

Łatwo rozszerz możliwości Sugestera



Internetowa Baza Wiedzy »

Łatwe w edycji FAQ dla Twoich klientów

Zakładka na Twoją stronę / aplikację »

Pomoc pod ręką bezpośrednio w twojej aplikacji / na stronie

Dymki pomocy »

Podpowiedzi do ważnych elementów w Twojej aplikacji

Personalizacja wyglądu »

Baza Wiedzy w wyglądzie twojej strony / aplikacji

Powiadomienia o aktywnościach »

Reaguj na komentarze klientów

Uprawnienia użytkowników »

Uprawnienia do zarządzania całością lub częścią Bazy Wiedzy

Wiele wersji językowych »

Interfejs bazy wiedzy po angielsku, niemiecku, hiszpańsku, francusku i holendersku

Import i eksport treści »

Twoje dane należą do ciebie

Baza wiedzy w intranecie »

Dostęp do bazy wiedzy tylko w sieci firmowej

Rozszerzenia »

Rozszerz możliwości swojej bazy wiedzy 1 kliknięciem

Forum »

Stwórz społeczność wokół twojego produktu

Zakładka »

Kontakt z twoim zespołem zawsze pod ręką

Personalizacja »

Dostosuj wygląd Sugestera do twojej strony

Powiadomienia »

Bądź na bieżąco z nowymi wpisami

Użytkownicy »

Nadawaj użytkownikom przywileje aby wykorzystać ich potencjał

Języki »

Sugester jest dostępny w wielu wersjach językowych

Beta testy »

Zarządzaj beta testami i zbieraj feedback

Gamifikacja »

Nagradzaj najlepszych użytkowników i pracowników

Głosowanie »

Sprawdź, co jest najważniejsze dla twoich klientów

Facebook »

Korzystaj z integracji z największym portalem społecznościowym

Poznaj produkty Sugestera

picture2

Sugester CRM to prosty, ale potężny system to zarządzania relacjami z klientami. Jego centralny element to zaawansowana baza klientów, uzupełniona przez szereg funkcji przydatnych w codziennej pracy: śledzenie interesów, generowanie wykresów lejkowych, cykliczne przypomnienia, segregowanie klientów czy integrację z pocztą e-mail.

Dodanie do Twojej strony live chatu Sugester jest niezwykle proste: wystarczy wkleić do jej źródła krótki fragment kodu. Od tej pory możesz rozmawiać ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, korzystając z takich udogodnień jak śledzenie ich akcji na stronie czy podgląd informacji o rozmówcy.

picture1

Moduł helpdesku zaprojektowaliśmy z myślą o przyspieszeniu odpowiedzi na firmową korespondencję. Z jego pomocą łatwo zapanujesz nad zbiorowymi adresami (takimi jak np. pomoc@firma.pl) i skrócisz czas odpowiedzi na maile od klientów. Takie funkcje jak tworzenie szablonów odpowiedzi czy automatyczne odpisywanie na maile to tylko kilka z wielu udogodnień, które przygotowaliśmy.

picture1

Dobra organizacja pracy to ogromne ułatwienie w codziennym funkcjonowaniu firmy. Dlatego Sugester pozwala w łatwy sposób tworzyć i przypisywać zadania, grupować je w projekty i podprojekty czy mierzyć czas ich wykonania. Każde zadanie może mieć własny deadline, priorytet, przewidywany czas wykonania czy załącznik.

picture3
picture4

Baza wiedzy to proste, ale zaawansowane narzędzie do budowania internetowego FAQ na temat firmy czy produktu. Możesz dowolnie dostosować wygląd swojej bazy wybierając jeden z gotowych szablonów lub tworząc własny kod HTML i CSS. Nowe wpisy utworzysz za pomocą graficznego edytora, który pozwala bezproblemowo korzystać z systemu nawet zupełnie początkującym użytkownikom.

picture4

Firmowe forum to prosty sposób na stworzenie wokół naszego produktu społeczności, którą jesteśmy w stanie w pełni nadzorować. To także dobre rozwiązanie jesli interesuje nas zbieranie problemów, sugestii i pomysłów użytkowników w łatwej do moderowania przestrzeni. Do swojej witryny możesz też dodać zakładkę Sugestera, która pozwoli użytkownikom dodać wpis z dowolnej podstrony.

Funkcje systemu Sugester

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.