Pracuj w domu tak jak w biurze. Wygodnie i bezpiecznie
Czerp z pracy z domu to, co najlepsze i korzystaj z narzędzia, które pozwoli Ci szybko reagować na potrzeby klientów, łatwo komunikować się w zespole i dbać o bezpieczeństwo danych.
Testuj 30 dni za darmoJaki system do pracy zdalnej?
Zastanawiasz się nad pracą zdalną? Chcesz rozwijać swój biznes w domowych warunkach, ale też spełniać najwyższe standardy? Potrzebujesz systemu, który będzie tylko i aż
-
Kompleksowy
- Pozwoli obsłużyć wszystkie działy w firmie
- Ma kilka kanałów kontaktu dla wygody klientów
- Wspiera komunikację w zespole
- Pozwala monitorować cele i postęp prac
- Wspiera przepływ informacji
- Ułatwia onboarding nowych pracowników
- Ułatwia planowanie i zarządzanie
-
Bezpieczny
- Przekazywane i przechowywane dane są szyfrowane
- Ma dwuskładnikowe uwierzytelnienie
- Pozwala określać role i uprawnienia, by zarządzać dostępem do danych
- Ma backup danych
Bezpieczeństwo i rozwój firmy, bez wychodzenia z domu
Sugester to system CRM online, dlatego najważniejsze narzędzie do pracy zdalnej masz zawsze pod ręką, niezależnie czy pracujesz w domu, w biurze lub w terenie. Dostępne w Sugesterze funkcje pozwalają na stały kontakt z zespołem, spójną komunikację z klientem i śledzenie na bieżąco najważniejszych działań w firmie. Z dowolnego miejsca na ziemi!
Przekonaj się dlaczego Sugester to najlepszy wybór do pracy zdalnej dla Twojej firmy?
-
Masz helpdesk, sprzedaż, maile, telefony i projekty w jednym miejscu
Z Sugesterem dostajesz jedną aplikację, w której jednocześnie możesz odpisywać na maile, prowadzić projekty, obsługiwać sprzedaż, planować pracę zespołów, obsługiwać czaty czy telefony. Bez zbędnego logowania do innych systemów, bez dodatkowych kosztów na inne aplikacje, bezpiecznie w jednym miejscu
-
Monitorujesz aktywności
Z Sugesterem masz dostęp do wszystkich aktywności każdego użytkownika w dowolnym momencie. Możesz łatwo sprawdzić kto czym się zajmował w danym dniu i jakich zmian dokonał w systemie. A otwarte API Sugestera umożliwia rejestrowanie aktywności członków zespołu również w zewnętrznych aplikacjach - np. nowych commitów na GitHubie.
-
Zwiększasz produktywność
Dzięki Sugesterowi zespoły mogą łatwo śledzić postępy projektów, delegować zadania oraz komunikować się w czasie rzeczywistym, co sprawia, że praca zdalna staje się bardziej płynna i efektywna. Zebranie wszystkich ważnych informacji oraz kontrola nad harmonogramem przekłada się na wyższą produktywność i lepszą organizację pracy
-
Łatwo komunikujesz się z klientem
Niezależnie czy obsługujesz klientów drogą mailową, na czacie czy przez telefon - w Sugesterze masz wszystko pod ręką, dlatego nie musisz korzystać z innych aplikacji. Dodatkowo wszystkie kanały są zintegrowane z modułem CRM, więc całą historię komunikacji widzisz szczegółowo w profilu klienta.
-
Rejestrujesz czas pracy
Z Sugesterem zarejestrujesz początek i koniec dnia pracy każdego pracownika oraz to, ile czasu poświęcił na wykonanie danego zadania. A na koniec miesiąca wygenerujesz raport przepracowanych godzin każdego członka zespołu, by łatwiej Ci się było z nimi rozliczyć.
-
Śledzisz cele, kamienie milowe i statusy
Dzięki różnym widokom w aplikacji oraz wykresom możesz z dowolnego miejsca i o dowolnej porze śledzić postępy prac dotyczące aktualnego projektu czy procesu sprzedaży. Sprawdzisz też na jakim etapie jest każde zadanie i kiedy możesz się spodziewać jego zakończenia.
-
Udostępniasz informacje i dzielisz się wiedzą
Moduł Bazy wiedzy pozwala Ci w jednym miejscu zebrać materiały dotyczące onboardingu, procedur i procesów, jakie obowiązują w firmie. Twoi pracownicy łatwo znajdą w niej potrzebne informacje i będa mogli zawsze do nich wrócić w dogodnym dla nich momencie.
-
Dbasz o bezpieczeństwo
Dzięki zaawansowanym technologiom szyfrowania danych,, autoryzacji, monitorowaniu aktywności użytkowników oraz regularnym audytom bezpieczeństwa masz pewność że dane twoich klientów są w Sugesterze w pełni bezpieczne.
Sugester w pracy zdalnej - to się opłaca!
-
Płacisz za jedną aplikację, a nie kilka osobnych
Dzięki temu co miesiąc obcinasz firmowe wydatki, a zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na rozwój firmy.
-
Dostajesz wszystkie moduły bez dodatkowych opłat
Możesz korzystać ze wszystkich możliwości systemu, płacąc jeden abonament.
-
Dopasowujesz opłatę do wielkości firmy
Możesz zacząć od najmniejszego pakietu i zmieniać go wraz z rozwojem swojej firmy
Zarządzaj swoim biznesem wprost z telefonu
Mobilnie i elastycznie
Wykonuj swoje obowiązki z dowolnego miejsca, w dowolnym momencie, nawet podczas podróży lub awaryjnych sytuacji. Jedyne czego potrzebujesz, to smartfon i dostęp do internetu.
Komunikatywnie
Reaguj na pilne maile i powiadomienia natychmiast. Zaloguj się do Sugestera i bądź w stałym kontakcie ze swoim zespołem i klientami.
Bez dodatkowych aplikacji
Z Sugesterem wszystkie narzędzia do prowadzenia firmy masz w jednym systemie. Dzięki aplikacji mobilnej Sugestera mail, czat, VOIP, dane klientów czy sprzedaż obsłużysz z łatwością z poziomu telefonu.
Praca z domu - korzyści dla Ciebie i Twojego biznesu
Elastyczność
Oszczędności
Większa produktywność
Sugester - skuteczny w zarządzaniu zespołem na odległość!
Załóż darmowe konto i testuj bez ograniczeń przez 30 dni.
Chcę przetestować