Sugester Helpdesk - Obsługa klienta, jakiej potrzebujesz
Zachwyć swoich klientów i zapewnij im perfekcyjną obsługę. Skróć czas odpowiedzi, zmniejsz liczbę zapytań i zwiększ satysfakcję klienta, łatwiej niż kiedykolwiek. Zyskaj korzyści dla swojego biznesu!
Testuj 30 dni za darmoBardziej profesjonalni konsultanci
Zwiększ zaangażowanie i produktywność swojego działu obsługi klienta. Z Sugester Helpdesk dajesz narzędzia i wiedzę, dzięki którym Twoi konsultanci będą bardziej pewni siebie i lepiej zorganizowani.
Button

Button

Button

Button

Button

Więcej oszczędności i lepsza organizacja dla Twojej firmy
-
Niskie koszty
Korzystając z Sugester Helpdesk, rozsądnie zarzadzasz finansami Twojej firmy. Wprowadzając jedno narzedzie zamiast kilku różnych aplikacji, nie wydajesz pieniędzy na utrzymanie kolejnych systemów. Twoi klienci lubią rozmawiać? Wolą pisać? Komunikować się na czacie? Moduł poczty, czatu i VOIP masz za darmo, w ramach Twojego abonamentu
-
Wdrożenie bez wiedzy programistycznej
Potrzebujesz pomocy, żeby zapanować nad zgłoszeniami od klientów, ale wizja wdrażania nowego systemu Cię przeraża? W Sugesterze całą konfigurację konta przeprowadzisz bez wiedzy technicznej. System jest intuicyjny i prosty w obsłudze, tak by każdy mógł samodzielnie dopasować go do swoich potrzeb. A jeśli będziesz potrzebował pomocy - możesz na nas liczyć!
-
Mniej stresu
To, że zmiany są konieczne nie zawsze oznacza, że wszyscy je lubimy. Wprowadzając Sugester Helpdesk w swoim dziale obsługi klienta, oszczedzasz pracownikom stresu związanego z nauką kilku programów jednocześnie
-
Czas
Co tak naprawdę zajmuje Ci czas w pracy? Sprawdź, które zadania są najbardziej czasochłonne i usprawnij wewnętrzne procesy, korzystając z systemu rejestrowania czasu pracy w Sugesterze. W Workinfo znajdziesz nie tylko nad czym i ile pracował Twój zespół, ale też zapis urlopów i szczegółowy raport z przepracowanych godzin na koniec miesiąca
Bardziej zadowoleni i lojalni klienci
Zachwyć swoich klientów z Sugester Helpdesk! Bądź bardziej dostępny dla klientów, udzielaj szybkich i trafnych odpowiedzi oraz oferuj skuteczne rozwiązania
Button

Button

Button

Button

Button

Button

Daj klientom jakość, nie ważne jak duży biznes prowadzisz
Nie ważne czy dopiero zaczynasz, czy jesteś właścicielem dużego przedsiębiorstwa. Z Sugester Helpdesk Twoja obsługa klienta jest na najwyższym poziomie, a Ty dostajesz narzędzie proste w obsłudze, w przystępnej cenie, bez wiedzy programistycznej potrzebnej przy wdrożeniu.
-
Startupy
Zainwestuj niezbędne minimum, by zdobywać klientów i zacząć zarabiać
-
Firmy jednoosobowe
Zapanuj nad zgłoszeniami, szybciej odpowiadaj klientom i znajdź czas na więcej
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa
Aktywuj kolejne moduły i daj klientom więcej możliwości wraz z rozwojem Twojej firmy
-
Duże firmy
Zdobywaj przewagę nad konkurencją dzięki optymalizacji procesów i dodatkowym działaniom sprzedażowo-marketingowym
W pełni mobilnie
Pobierz aplikację mobilną Sugestera i ciesz się dostępem do Twojego systemu helpdesk gdziekolwiek jesteś
Odpowiadaj na zgłoszenia i monitoruj statusy w dowolnym miejscu i czasie
Szybko reaguj na zgłoszenia poza standardowymi godzinami pracy i skróć czas oczekiwania na odpowiedź
Bądź w kontakcie z Twoim zespołem, nawet poza biurem
Monitoruj obciążenie pracowników, przeglądaj statystyki i dokonuj niezbędnych zmian w zasobach, nie czekając na powrót do biura
Zaufali nam





Dlaczego klienci wybierają Sugester Helpdesk?
Poloniusz.pl skrócił czas odpowiedzi do klienta o połowę
"Płynna komunikacja oraz szybkość przepływu informacji stanowią fundamenty sukcesu naszej firmy. Dzięki Sugesterowi mogliśmy znacząco przyspieszyć powyższe procesy, a tym samym jeszcze lepiej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. Prostota oraz intuicyjność rozwiązań sprawiły, że CRM został płynnie wdrożony w nasze struktury i stał się niezastąpionym narzędziem w codziennej pracy."
Zobacz więcej opiniiFakturownia ma telefon, mail i czat w jednym miejscu
"Bez Sugestera nie byłoby obsługi klienta w Fakturowni. Nie wyobrażam sobie osobno pracować na gmailu, osobno na telefonie, gdzieś indziej mieć czat. Przy tej liczbie zgłoszeń jaką obecnie mamy. Narzędzie jest kompleksowe i mam tu wszystko, czego potrzebuję."
Zobacz więcej opiniiAsaj.pl ma bardziej zorganizowany zespół i spersonalizowaną komunikację z klientem
"Wdrożenie Sugestera przyniosło nam wiele korzyści. Nasz zespół stał się bardziej zorganizowany, a komunikacja z klientami stała się bardziej efektywna i spersonalizowana. Dzięki temu możemy szybciej reagować na potrzeby klientów i oferować im kompleksową obsługę na najwyższym poziomie."
Zobacz więcej opiniiEuropcar ma dostęp do wszystkich historycznych wątków maili
"Sugester to praktyczne narzędzie w Dziale Rezerwacji i w Dziale Obsługi Klienta. Dzięki temu, że poczta wiąże wątki, z łatwością można powrócić do całej korespondencji od momentu zainstalowania systemu. Zespół Sugestera bardzo szybko odpowiada na pytania zadane przez użytkowników. Dodatkowym atutem jest możliwość utworzenia spersonalizowanego formularza, który można linkiem wysłać do współpracowników i do klientów."
Zobacz więcej opiniiGotowy na lepszą obsługę klienta?
Przetestuj Sugester Helpdesk za darmo przez 30 dni!
Chcę przetestować →