a_pixel
Sugester Helpdesk

Sugester Helpdesk - Obsługa klienta, jakiej potrzebujesz

Zachwyć swoich klientów i zapewnij im perfekcyjną obsługę. Skróć czas odpowiedzi, zmniejsz liczbę zapytań i zwiększ satysfakcję klienta, łatwiej niż kiedykolwiek. Zyskaj korzyści dla swojego biznesu!

Testuj 30 dni za darmo

Bardziej profesjonalni konsultanci

Zwiększ zaangażowanie i produktywność swojego działu obsługi klienta. Z Sugester Helpdesk dajesz narzędzia i wiedzę, dzięki którym Twoi konsultanci będą bardziej pewni siebie i lepiej zorganizowani.


Komunikacja w zespole Przydzielanie i przepływ zadań Szablony odpowiedzi Śledzenie postępu prac Wewnętrzna baza wiedzy
Dyskutuj na temat prowadzonych działań w zespole i proponuj rozwiązania, dodając komentarze do zadań. Dzięki notyfikacjom jesteś na bierząco z nowymi głosami w dyskusji i zmianami w zadaniu, a jako Obserwujący zadanie masz pewność, że nic Ci nie umknie

Button
Zgłoszenie od klienta zostanie szybciej rozwiązane, jeśli trafi od razu do odpowiedniej osoby. Rozdzielaj pracę miedzy członków zespołu, komentuj zadania i zadawaj pytania, by przyspieszyć rozwiązanie sprawy. Dodatkowo zmiana statusu usprawni przepływ prac i pozwoli przejść z zadaniem na kolejny etap

Button
Nie lubisz się powtarzać? Skorzystaj z szablonów email i gotowych odpowiedzi na czacie, by stworzyć bazę odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania. To nie tylko oszczędność czasu, ale też spójna i profesjonalna komunikacja

Button
Z Sugester Helpesk jesteś na bieżąco z postępem prac w Twoim zespole. Dzięki statusom wiesz, na jakim etapie jest dane zadanie, a szczegółowe aktywności pozwolą Ci prześledzić, co się działo z zadaniem od początku jego powstania. A jeśli chcesz sprawdzić ile czasu poświęcono no jego realizację - zajrzyj do Workinfo

Button
Popraw efektywność zespołu, tworząc wewnętrzną bazę wiedzy. Możesz dodawać artykuły, skrypty rozmów, materiały video i wszystko to, co pozwoli przekazywać klientom spójne i wyczerpujące informacje. Twoi konsultanci będą mieć wiedzę w jednym palcu!
Button

Więcej oszczędności i lepsza organizacja dla Twojej firmy

  • Niskie koszty

    Korzystając z Sugester Helpdesk, rozsądnie zarzadzasz finansami Twojej firmy. Wprowadzając jedno narzedzie zamiast kilku różnych aplikacji, nie wydajesz pieniędzy na utrzymanie kolejnych systemów. Twoi klienci lubią rozmawiać? Wolą pisać? Komunikować się na czacie? Moduł poczty, czatu i VOIP masz za darmo, w ramach Twojego abonamentu

  • Wdrożenie bez wiedzy programistycznej

    Potrzebujesz pomocy, żeby zapanować nad zgłoszeniami od klientów, ale wizja wdrażania nowego systemu Cię przeraża? W Sugesterze całą konfigurację konta przeprowadzisz bez wiedzy technicznej. System jest intuicyjny i prosty w obsłudze, tak by każdy mógł samodzielnie dopasować go do swoich potrzeb. A jeśli będziesz potrzebował pomocy - możesz na nas liczyć!

  • Mniej stresu

    To, że zmiany są konieczne nie zawsze oznacza, że wszyscy je lubimy. Wprowadzając Sugester Helpdesk w swoim dziale obsługi klienta, oszczedzasz pracownikom stresu związanego z nauką kilku programów jednocześnie

  • Czas

    Co tak naprawdę zajmuje Ci czas w pracy? Sprawdź, które zadania są najbardziej czasochłonne i usprawnij wewnętrzne procesy, korzystając z systemu rejestrowania czasu pracy w Sugesterze. W Workinfo znajdziesz nie tylko nad czym i ile pracował Twój zespół, ale też zapis urlopów i szczegółowy raport z przepracowanych godzin na koniec miesiąca

Bardziej zadowoleni i lojalni klienci

Zachwyć swoich klientów z Sugester Helpdesk! Bądź bardziej dostępny dla klientów, udzielaj szybkich i trafnych odpowiedzi oraz oferuj skuteczne rozwiązania


Omnichannel Self-service Zintegrowana wiedza o kliencie Priorytetyzacja i organizacja
Komunikacja różnymi kanałami
Komunikuj się ze swoimi klientami tak jak lubisz. Wybierz mail, czat, VOIP lub formularz dla wygody Twojej i Twoich klientów. Obsługuj firmowe skrzynki w różnych domenach, odbieraj telefony, rozmawiaj na czacie i odpisuj na pytania z formularzy w jednej aplikacji, zintegrowanej z CRM.

Button
Udostępnij bazę wiedzy z listą najczęściej zadawanych pytań, opisem produktów lub usług i daj klientom wiedzę, której potrzebują. Bez kontaktu z Tobą, w dowolnym momencie, nie czekając na odpowiedź. Obsługa klienta 24h, 7 dni w tygodniu!

Button
Utrzymuj pełen wgląd w interakcje z klientami. Śledź status zgłoszeń klientów, przeglądaj wcześniejsze komunikaty i uzyskaj dostęp do wszystkich istotnych informacji bezpośrednio na karcie klienta. Niezależnie kto będzie rozmawiał z klientem następnym razem, wszystkie dane będzie miał pod ręką.

Button
Optymalizuj działania poprzez nadawanie priorytetów zgłoszeniom klientów. Przypisuj priorytety i aktualizuj statusy w miarę postępu zadań, tak by cały zespół był na bieżąco ze stanem każdej sprawy. A żeby łatwiej było odnaleźć się w temacie zgłoszeń, grupuj je tematycznie za pomocą tagów do zadań i maili.

Button
Integracja z modułem czat i VOIP
Z Sugesterem masz wybór, w jaki sposób chcesz się komunikować z klientem. Aktywuj na swojej stronie czat online i zmniejsz dystans między Tobą a Twoimi klientami. A jeśli wolisz rozmowy przez telefon - włącz integrację z VOIP. Bez skomplikowanych konfiguracji i dodatkowych kosztów za aplikacje.

Button
Self-service 24 h
Sugester daje Ci możliwość tworzenia firmowych baz wiedzy, dostępnych 24 h, 7 dni w tygodniu, z których będą korzystać zarówno Twoi klienci, jak i pracownicy. Pozwól, by Twoi klienci dostali informacje dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Zmniejsz liczbę zapytań od klientów i skróć czas odpowiedzi o połowę!

Button

Daj klientom jakość, nie ważne jak duży biznes prowadzisz

Nie ważne czy dopiero zaczynasz, czy jesteś właścicielem dużego przedsiębiorstwa. Z Sugester Helpdesk Twoja obsługa klienta jest na najwyższym poziomie, a Ty dostajesz narzędzie proste w obsłudze, w przystępnej cenie, bez wiedzy programistycznej potrzebnej przy wdrożeniu.

  • Startupy

    Zainwestuj niezbędne minimum, by zdobywać klientów i zacząć zarabiać

  • Firmy jednoosobowe

    Zapanuj nad zgłoszeniami, szybciej odpowiadaj klientom i znajdź czas na więcej

  • Małe i średnie przedsiębiorstwa

    Aktywuj kolejne moduły i daj klientom więcej możliwości wraz z rozwojem Twojej firmy

  • Duże firmy

    Zdobywaj przewagę nad konkurencją dzięki optymalizacji procesów i dodatkowym działaniom sprzedażowo-marketingowym

W pełni mobilnie

  • Pobierz aplikację mobilną Sugestera i ciesz się dostępem do Twojego systemu helpdesk gdziekolwiek jesteś
  • Odpowiadaj na zgłoszenia i monitoruj statusy w dowolnym miejscu i czasie
  • Szybko reaguj na zgłoszenia poza standardowymi godzinami pracy i skróć czas oczekiwania na odpowiedź
  • Bądź w kontakcie z Twoim zespołem, nawet poza biurem
  • Monitoruj obciążenie pracowników, przeglądaj statystyki i dokonuj niezbędnych zmian w zasobach, nie czekając na powrót do biura
  • Zaufali nam

    Transistor Reform Tuple SavvyCal Statamic

    Dlaczego klienci wybierają Sugester Helpdesk?

    Poloniusz.pl skrócił czas odpowiedzi do klienta o połowę

    Poloniusz.pl

    "Płynna komunikacja oraz szybkość przepływu informacji stanowią fundamenty sukcesu naszej firmy. Dzięki Sugesterowi mogliśmy znacząco przyspieszyć powyższe procesy, a tym samym jeszcze lepiej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. Prostota oraz intuicyjność rozwiązań sprawiły, że CRM został płynnie wdrożony w nasze struktury i stał się niezastąpionym narzędziem w codziennej pracy."

    Zobacz więcej opinii

    Fakturownia ma telefon, mail i czat w jednym miejscu

    Fakturownia.pl

    "Bez Sugestera nie byłoby obsługi klienta w Fakturowni. Nie wyobrażam sobie osobno pracować na gmailu, osobno na telefonie, gdzieś indziej mieć czat. Przy tej liczbie zgłoszeń jaką obecnie mamy. Narzędzie jest kompleksowe i mam tu wszystko, czego potrzebuję."

    Zobacz więcej opinii

    Asaj.pl ma bardziej zorganizowany zespół i spersonalizowaną komunikację z klientem

    Asaj.pl

    "Wdrożenie Sugestera przyniosło nam wiele korzyści. Nasz zespół stał się bardziej zorganizowany, a komunikacja z klientami stała się bardziej efektywna i spersonalizowana. Dzięki temu możemy szybciej reagować na potrzeby klientów i oferować im kompleksową obsługę na najwyższym poziomie."

    Zobacz więcej opinii

    Europcar ma dostęp do wszystkich historycznych wątków maili

    Europcar

    "Sugester to praktyczne narzędzie w Dziale Rezerwacji i w Dziale Obsługi Klienta. Dzięki temu, że poczta wiąże wątki, z łatwością można powrócić do całej korespondencji od momentu zainstalowania systemu. Zespół Sugestera bardzo szybko odpowiada na pytania zadane przez użytkowników. Dodatkowym atutem jest możliwość utworzenia spersonalizowanego formularza, który można linkiem wysłać do współpracowników i do klientów."

    Zobacz więcej opinii

    Gotowy na lepszą obsługę klienta?

    Przetestuj Sugester Helpdesk za darmo przez 30 dni!

    Chcę przetestować →
    Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
    do Ciebie w 30 sekund.