a_pixel
Sugester Baza Wiedzy

Baza Wiedzy - Twoje centrum pomocy online

Stwórz centrum pomocy online i daj dostęp do wiedzy na temat Twoich produktów i usług 24h, 7 dni w tygodniu. Twórz bazy wiedzy z opisem funkcji, mini przewodniki, platformy szkoleniowe i wiele więcej. Twoi klienci i pracownicy będą zachwyceni!

Zbuduj swoją bazę wiedzy

Stwórz Bazę wiedzy w 3 prostych krokach

Baza wiedzy to idealny sposób na dostarczenie użytkownikom i klientom pomocy na temat produktu lub usługi dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Zawarta w niej wiedza jest uporządkowana i skategoryzowana, a treści łatwo wyszukiwane przez wyszukiwarki. Daj się lepiej poznać swoim klientom!

  • Załóż konto i wprowadź treść

    Treści do bazy wiedzy możesz wprowadzać ręcznie lub wgrać do systemu plik PDF/EXCEL z danymi

  • Wklej widget pomocy na stronę

    Dodaj link do swojej strony i udostępnij Bazę wiedzy online, żeby klienci mogli ją łatwo znaleźć

  • Dostosuj wygląd Bazy Wiedzy

    Możesz skorzystać z jednego z dostępnych szablonów lub dostosować wygląd bazy do Twojej strony

Prosta nawigacja i szybkie rozwiązywanie problemów

  • Pomagaj klientom 24h

    Z Bazą wiedzy Sugestera stworzysz centrum pomocy online, z którego Twoi klienci będą mogli skorzystać w dowolym momencie i samodzielnie rozwiązać problem, bez kontaktu z Tobą.

  • Skróć czas odpowiedzi o połowę

    Z dostępem do najczęściej zadawanych pytań Twoi pracownicy udzielą klientom odpowiedzi 2 razy szybciej. Wystarczy skopiować odpowiedni fragment tekstu i wkleić go do wiadomości lub rozmowy na czacie. Całość zajmuje dosłownie chwilę

Więcej informacji. Więcej zadowolonych klientów

DOSTĘP 24h
Self-service online
Klienci wyszukują informacje w sieci niezależnie od pory dnia. Zbuduj bazę wiedzy i daj swoim klientom dostęp do nurtujących ich informacji dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Na podstawie często zadawanych pytań stwórz wpisy, dzięki którym klient rozwiąże swój problem bez kontaktu z Tobą, poza godzinami pracy biura.
PRZEPŁYW INFORMACJI
Dziel się ważnymi informacjami z klientem
Wprowadzasz nowy produkt na rynek? Planujesz rabat na wybrane usługi? Poinformuj o tym klientów w zakładce Nowości w Twojej bazie wiedzy. A może Twoją misją jest edukacja swoich klientów? Dzięki różnym kategoriom wpisów, artykułom powiązanym, materiałom w postaci grafik i video możesz regularnie dostarczać swoim odbiorcom nowe treści. Klienci to lubią
WEWNĘTRZNA BAZA WIEDZY
Zarządzaj wiedzą w firmie
Zbuduj wewnętrzną bazę wiedzy, by Twoi pracownicy mogli szybko znaleźć potrzebne informacje i sami rozwiązywać większość problemów. Wewnętrzną bazę wiedzy wykorzystasz też jako platformę szkoleniową dla nowych pracowników lub intranet, gdzie będziesz zamieszczać aktualne informacje na temat działalności i strategii Twojej firmy.
WSPARCIE
Odciąż dział obsługi klienta
Skróć czas odpowiedzi na zgłoszenie o połowę, wykorzystując materiały zawarte w bazie wiedzy. Wystarczy link do wpisu, by dać klientowi wyczerpującą odpowiedź, bez pisania maila od podstaw. Im więcej artykułów w bazie wiedzy, tym krótsza odpowiedź do klienta i tym więcej czasu na zajęcie się kolejną sprawą.

My dajemy Ci narzędzie, o reszcie decydujesz Ty

Stwórz Bazę wiedzy jakiej potrzebujesz. Sam zdecyduj jakie materiały w niej umieścisz - listę najczęściej zadawanych pytań, poradniki video, a może instrukcje?



Personalizacja wyglądu Edytor tekstu Komentarze i moderowanie treści Publiczna i prywatna baza wiedzy
Wybierz jeden z dostępnych szablonów i dopasuj wygląd swojej Bazy wiedzy do tożsamości wizualnej Twojej marki. Użyj firmowego loga, kolorów i fontów, by Baza wiedzy współgrała z Twoją stroną www

Button
Dzięki prostemu edytorowi możesz dodać do Bazy wiedzy dowolny artykuł, grafikę lub video. W każdym momencie też edytujesz istniejący wpis i sformatujesz tekst według standardów, jakie wypracujesz w zespole.

Button
Włącz komentarze w Bazie wiedzy, by zebrać feedback na temat Twoich produktów i usług. A żeby mieć nad wszystkim kontrolę, aktywuj moderowanie treści i zarządzaj tym, co klient napisał.


Sam zdecyduj, kto ma mieć dostęp do Twojej Bazy wiedzy - czy tylko zalogowani użytkownicy, wszyscy odwiedzający Twoją stronę, a może jedynie Twoi pracownicy?

Button
Integracja z modułem czat i VOIP
Z Sugesterem masz wybór, w jaki sposób chcesz się komunikować z klientem. Aktywuj na swojej stronie czat online i zmniejsz dystans między Tobą a Twoimi klientami. A jeśli wolisz rozmowy przez telefon - włącz integrację z VOIP. Bez skomplikowanych konfiguracji i dodatkowych kosztów za aplikacje.

Button
Self-service 24 h
Sugester daje Ci możliwość tworzenia firmowych baz wiedzy, dostępnych 24 h, 7 dni w tygodniu, z których będą korzystać zarówno Twoi klienci, jak i pracownicy. Pozwól, by Twoi klienci dostali informacje dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Zmniejsz liczbę zapytań od klientów i skróć czas odpowiedzi o połowę!

Button

Dla kogo Baza wiedzy?

  • Dla firm produkcyjnych i usługowych

    Daj swoim klientom dostęp do informacji na temat Twoich produktów i usług. Wykorzystaj bazę wiedzy do opisu funkcji, tworzenia instrukcji i tutoriali

  • Dla call center i helpdesku

    Udostępnij wiedzę na temat najczęściej zadawanych pytań i najpopularniejszych błędów zgłaszanych przez klientów

  • Dla firm szkoleniowych

    Pokaż informacje na temat oferowanych szkoleń, programów nauczania, materiałów dydaktycznych oraz procedur i wymogów

  • Dla organizacji pozarządowych i urzędów

    Zbieraj w jednym miejscu dane dotyczące obowiązujących procedur, przebiegu procesów, wykorzystywanych dokumentów i aktualnych przepisów.

  • Dla agencji pracy

    Usprawnij zarządzanie procesami rekrutacyjnymi i obsługę klientów. Pokaż dane o aktualnych ofertach, procedurach rekrutacyjnych, oferowanych usługach oraz zbiór przepisów prawnych.

Stwórz swoje centrum pomocy online. Bez dodatkowych kosztów. Bez dodatkowych aplikacji.

Załóż darmowe konto. Testuj przez 30 dni za darmo

Chcę przetestować →
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.