Baza Wiedzy - Twoje centrum pomocy online
Stwórz centrum pomocy online i daj dostęp do wiedzy na temat Twoich produktów i usług 24h, 7 dni w tygodniu. Twórz bazy wiedzy z opisem funkcji, mini przewodniki, platformy szkoleniowe i wiele więcej. Twoi klienci i pracownicy będą zachwyceni!
Zbuduj swoją bazę wiedzyStwórz Bazę wiedzy w 3 prostych krokach
Baza wiedzy to idealny sposób na dostarczenie użytkownikom i klientom pomocy na temat produktu lub usługi dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Zawarta w niej wiedza jest uporządkowana i skategoryzowana, a treści łatwo wyszukiwane przez wyszukiwarki. Daj się lepiej poznać swoim klientom!
-
Załóż konto i wprowadź treść
Treści do bazy wiedzy możesz wprowadzać ręcznie lub wgrać do systemu plik PDF/EXCEL z danymi
-
Wklej widget pomocy na stronę
Dodaj link do swojej strony i udostępnij Bazę wiedzy online, żeby klienci mogli ją łatwo znaleźć
-
Dostosuj wygląd Bazy Wiedzy
Możesz skorzystać z jednego z dostępnych szablonów lub dostosować wygląd bazy do Twojej strony
Prosta nawigacja i szybkie rozwiązywanie problemów
-
Pomagaj klientom 24h
Z Bazą wiedzy Sugestera stworzysz centrum pomocy online, z którego Twoi klienci będą mogli skorzystać w dowolym momencie i samodzielnie rozwiązać problem, bez kontaktu z Tobą.
-
Skróć czas odpowiedzi o połowę
Z dostępem do najczęściej zadawanych pytań Twoi pracownicy udzielą klientom odpowiedzi 2 razy szybciej. Wystarczy skopiować odpowiedni fragment tekstu i wkleić go do wiadomości lub rozmowy na czacie. Całość zajmuje dosłownie chwilę
Więcej informacji. Więcej zadowolonych klientów




My dajemy Ci narzędzie, o reszcie decydujesz Ty
Stwórz Bazę wiedzy jakiej potrzebujesz. Sam zdecyduj jakie materiały w niej umieścisz - listę najczęściej zadawanych pytań, poradniki video, a może instrukcje?
Button

Button


Button

Button

Button

Dla kogo Baza wiedzy?
-
Dla firm produkcyjnych i usługowych
Daj swoim klientom dostęp do informacji na temat Twoich produktów i usług. Wykorzystaj bazę wiedzy do opisu funkcji, tworzenia instrukcji i tutoriali
-
Dla call center i helpdesku
Udostępnij wiedzę na temat najczęściej zadawanych pytań i najpopularniejszych błędów zgłaszanych przez klientów
-
Dla firm szkoleniowych
Pokaż informacje na temat oferowanych szkoleń, programów nauczania, materiałów dydaktycznych oraz procedur i wymogów
-
Dla organizacji pozarządowych i urzędów
Zbieraj w jednym miejscu dane dotyczące obowiązujących procedur, przebiegu procesów, wykorzystywanych dokumentów i aktualnych przepisów.
-
Dla agencji pracy
Usprawnij zarządzanie procesami rekrutacyjnymi i obsługę klientów. Pokaż dane o aktualnych ofertach, procedurach rekrutacyjnych, oferowanych usługach oraz zbiór przepisów prawnych.
Stwórz swoje centrum pomocy online. Bez dodatkowych kosztów. Bez dodatkowych aplikacji.
Załóż darmowe konto. Testuj przez 30 dni za darmo
Chcę przetestować →