Forum sugestii + zakładka sugestii na twoją stronę/aplikację
Prosty sposób na opinie, uwagi i pomoc do twoich produktów / serwisów
Zalóż swoje Forum SugestiiWiele polskich firm doceniło zalety bazy wiedzy, dołącz do nich


















Jak działa Forum i zakładka Sugestii
Sugester służy do usprawniania produktów oraz aplikacji internetowych. Ma postać małej zakładki za pomocą której użytkownicy mogą przesyłać informacje do właścicieli strony / aplikacji. Jego prostota i przystępna forma ułatwia komunikację między twórcami a odbiorcami produktu. Dzięki Sugesterowi produkt rozwija się i staje się bardziej przystępny dla użytkowników.
-
Widget/wtyczka na stronę
Łatwy do wklejenia na każdą stronę, widget pozwalający na prostą komunikację / zgłaszanie sugestii.
-
Forum sugestii
Strona zbierająca sugestie i integrująca społeczność wokół produktu. Zarządzana przez administratorów.
-
Panel zarządzania
Moduł zarządzający forum i zakładką posiada mechanizmy notyfikacyjne, analityczne i wiele ułatwień dla adminów.
Co o nas mówią
"Sugester jest intuicyjnym i niedrogim narzędziem do szybkiego zbierania opinii na temat Twoich produktów w internecie. Jestem szczególnie pod wrażeniem zaangażowania zespołu w rozwiązywanie problemów, które przedstawiałem. Generalnie polecam to rozwiązanie w biznesie internetowym."

"Sugester od samego początku towarzyszy Listonic’owi. Obok Sugestera, opinie zbieramy także na naszym forum. Odwiedzając jedno i drugie każdy może się przekonać,z czego ludzie korzystają chętniej. Sugester, jest widoczny, ale nie zaburza widoku strony, jest pod ręką kiedy użytkownik go potrzebuje, czyli dokładnie tak jak powinno być."

Co zyskam korzystając z Sugestera
-
Skraca czas oczekiwania na odpowiedź
Ułatwia szybkie znalezienie odpowiedzi na zadane pytanie. W miarę wpisywania pytania - system wyświetla podobne dodane wcześniej przez innych użytkowników pytania i wyświetla odpowiedzi.
-
Przyśpiesza czas reakcji supportu
Jeżeli użytkownik zdecyduje się zadać pytanie korzystając z formularza sugestii, to informację o tym natychmiast otrzymają osoby odpowiedzialne za obsługę klientów.
-
Zmniejsza ilość zapytań od klientów
Wartościowa treść z odpowiedzią na pytanie nie jest tworzona jednorazowo i wysyłana tylko do jednego użytkownika, ale staje się publicznie dostępna ograniczając ilość podobnych zapytań w przyszłości.
-
Generuje darmowe SEO dla porównywarek
Odpowiedzi wpisane na Forum Sugestii tworzą wartościową treść dla wyszukiwarek internetowych sprawiając, że twój produkt wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania.
-
Odciąża dział obsługi klienta
Również członkowie społeczności mogą być powiadamiani o nowym pytaniu na forum sugestii i udzielić na nie odpowiedzi. Aktywnych użytkowników możesz w różny sposób nagradzać.
-
Ułatwia uzyskanie pomocy/zgłoszenia błędu
Zakładka sugestii/pomocy jest zawsze widoczna na stronie i łatwa w użyciu dla użytkowników.