Sugester VoIP - CRM zintegrowany z telefonem
Obsługa telefonii VoIP w Sugesterze to wygoda pracy większa niż kiedykolwiek.
Załóż konto za darmoCzym jest moduł VOIP w Sugesterze?

VOIP to moduł do wyświetlania i obsługi rozmów telefonicznych w Sugesterze. W systemie widoczna jest liczba i długość połączeń, numer telefonu, nazwa klienta, notatka do rozmowy oraz data. Przejrzysta karta rozmów ułatwi obsługę połączeń, prosta wyszukiwarka usprawni znalezienie dowolnego kontaktu, a dzięki automatycznym powiadomieniom o nieodebranym połączeniu szybko oddzwonisz do klienta, nie tracąc szansy na współpracę
Poznaj zalety telefonii internetowej VoIP w Sugesterze
-
Łatwa instalacja
Nie musisz zmieniać numerów telefonów ani tworzyć nowych - Sugester pozwala odbierać rozmowy z istniejących linii. Bez zakupu dodatkowego sprzętu i zbędnych kosztów. Od tej pory wszystkie rozmowy odbierzesz w przeglądarce.
-
Integracja z CRM
Sugester łączy wysyłkę maili, bazę klientów i telefonię w jednej aplikacji - nie musisz już rozpraszać uwagi na wiele programów i urządzeń. Sugester zapisuje kiedy i jak długo rozmawiałeś z danym klientem oraz pozwala tworzyć notatki z rozmów, widoczne w historii kontaktu w CRM.
-
Widget callback
Pozwól klientom na łatwy kontakt z Tobą dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Dzięki widgetowi callback umieszczonemu na stronie nie tracisz żadnego kontaktu, a potencjalny klient zainteresowany Twoją ofertą sam zdecyduje, kiedy chciałby, żebyś do niego oddzwonił.
Wypróbuj wszystkie funkcje Sugester VOIP za darmo przez 30 dni!
Podnieś poziom obsługi w firmie i zwiększ sprzedaż.
Generuj większy ruch na stronie i zdobywaj nowych klientów.
Sugester VOIP - efektywny, oszczędny, mobilny



Co zyskam wystawiając faktury międzynarodowe w Fakturowni?
-
Integracja z CRM
Integracja modułu VOIP z bazą klientów w Sugesterze
Identyfikacja numeru dzwoniącegoDodawanie notatek i zadań podczas rozmowyHistoria kontaktu w jednym miejscuWidok historii zakupowej klienta -
Widget callback na stronę
Funkcja darmowego oddzwaniania do klienta w 30 sekund
Łatwe dodanie widgetu do stronyPołączenia widoczne w zakładce VOIPOddzwanianie w 30 sekund lub w wybranym dniu -
Wyszukiwanie połączeń
Łatwy sposób na monitorowanie ruchu na linii
Szybkie wyszukiwanie klienta lub numeru telefonuSprawdzanie liczby połączeń w danym dniuSortowanie połączeńMonitorowanie tematów rozmów -
Dodawanie zadań z poziomu VoIP
Szybkie tworzenie zadań już podczas rozmowy z klientem
Dodawanie zadania za pomocą jednego kliknięciaAutomatyczne przypisanie zadania do klienta, z którym prowadzisz rozmowęZadanie widoczne na karcie klienta -
Tagowanie rozmów
Kontrola często powtarzających się tematów rozmów
Dodawanie wielu tagów do rozmowyWyszukiwanie rozmów po tagachSortowanie rozmów po tagach -
Dodawanie klienta
Szybkie tworzenie nowego klienta podczas rozmowy
Tworzenie klienta z numeru telefonu za pomocą jednego kliknięciaŁatwa identyfikacja klienta przy kolejnym kontakcieDodawanie nowego kontaktu do profilu klienta